neděle 27. dubna 2014

Moji oblíbenci v šatníku za duben 2014


Ahoj,už je tady zase nový článek :) Hned na začátku se chci omluvit,protože jestli déle sledujete můj blog,tak jste si mohli všimnout,že už je v podstatě takovou tradicí v něděli přidat článek s názvem Můj dnešní outfit.Chtěla jsem ho přidat i dneska,ale kamarádka co mě většinou fotí,dneska nemohla.Ale pokusila jsem se to nějak vynahradit,tak snad se mi to povedlo :) Tedy,outfit tenhle týden ještě bude(nejspíš ve čtvrtek),ale tak stejně :) Tenhle článek tedy bude moji oblíbenci v šatníku za duben 2014.Kdo mě zná,tak ví,že oblečení nakupuju hodně často.Tenhle týden nebyl vyjímkou :) Jen tak jdeme s kamarádkou do města a Sára má najednou novou košili a šaty :) No,občas to pak ani nestíhám nosit,takže docela často něco vyřazuji(jde to pak dál k mojí sestřenici,takže to ani tolik nevadí) :) Vyřazovala jsem i tenhle víkend a teď snad mám jen to co opravdu nosím.Takže teď mám ve skříních vlastně jen samé oblíbece.Ale některé má radši než ty jiné,a o ty se tady s vámi chci podělit :) Snad se vám článek bude líbit a odpustíte mi,že nebyl outfit. :)

Tuhle mint green sukni už znáte už i z mého outfitu :) Strašně pěkná a přitom je jen z obyčejného H&M! :)

Tuhle sukni už mám docela dlouho.Ale až teď se mi začala doopravdy líbit,a to strašně moc!Myslím,že je z Benettonu ;)

Tahle je nová,ale už teď vím že ji budu milovat!Skvělá bude k bílému nebo modrému tílku!:) Je z nextu a je vážně dokonalá <3

Tenhle ten kousek můžete znát rovnou ze dvou článků-Outfity a Co jsem dostala k narozeninám.Je ze Superdry a je krásná,nemyslíte? :)

Další nový kousek a také z Nextu :) Strašně moc se mi líbí,hlavně hrozně pěkně připomíná léto <3
Tyhle šaty jsou taky nové.Kdo mě zná,ví že oranžovou moc nemusím,ale těmhle šatům něšlo odolat!Navíc,tahle oranžová vypadá na oblečení vážně skvěle!Šaty jsou z obchodu Sinsay,který můžu jen doporučit-pěké kousky a ještě pěknější ceny :)


Obyčejné džíny,i přesto si ale našly místo v mých oblíbencích :) Jakto?Protože jsou pěkné,pohodlné a celkově super :) Jsou u obchodu Tommy Hilfiger :)

Další džíny.Hlavně na těle vypadají hrozně hezky a jsou hrozně moc pohodlné :) Jsou mi malinko volnější,ale myslím že to vůbec nevadí :) Jsou z obchodu G-Star Raw
Jedna moje oblíbená mikina :) Koupila jsem jí v Turecku,takže nevím jestli je to pravé Converse,ale její kvalita je vážně dobrá.Navíc stála něco kolem 3 tisíc(s nějakou slevou)takže bych tipla,že to Converse bude.A i kdyby ne,je to rozhodně moc pěkná kavlitní mikina :)

Tohle mint green tričko miluju.Je tak strašně moc dokonalé,a i hrozně moc pohodlné.Značka to je Franco Callegari,ale zakoupené je to v obchodě VAN GRAAF :)

Úžasné tričko,které skvěle vypadá k jakýmkoliv kalhotům :) Nejspíš jste si všimli,že značka je to GUESS. :) Já osobně mám tuhle značku vážně dost ráda.

Další z H&M :) Myslím,že je docela dost pěkné, a tím že je voné bude skvělé hlavně v létě :) Ale rozhodně ho unosím i teď :)

Takovouhle košili jsem si chtěla už docela dlouho koupit :) Strašně se mi líbí,je mi sice trošku větší,ale to u košilí vůbec nevadí!Opět z obchodu Sinsay
Dokonalost.Ano,jedno slovo k popsání tohohle světru úplně stačí.Zase,úžasná věc i na léto :) Prostě vážně boží.Je z obchodu MOHITO :)
Tílko,které se úžasně hodí k výše zmíněné sukni z Benettonu :) Z obchodu Abercrombie&Fitch,který bohužel zatím není v České republice :/
V jednoduchosti je krása,což skvěle dokazuje tohle tričko z Abercrombie&Fitch :) A ta látka je strašně moc příjemná!

Doufám,že se Vám tehle článek líbil :) A strašně moc děkuju za přesáhnutí 2 000 kliknutí! :) Moc to pro mě znamená,děkuju!

Žádné komentáře:

Okomentovat