čtvrtek 1. května 2014

A cup of news about me

Vítám vás u dalšího článku :) Tentokrát to bude takový oddychový článek,zkrátka jenom trochu povídání o tom,co je u mě nového a co mě napadne.Nejspíš to bude trochu podobné například morning postu nebo evening postu.Tak doufám,že se vám ten článek bude líbit :)
Hned začnu tím,že jsem začala koukat na nový seriál.Nevím jestli to máte taky tak,ale já vždycky když začnu koukat na něco novýho,tak se od toho nemůžu odtrhnout.Takže jsem za jeden den viděla celou první sérii seriálu Awkward. . :) Musím říct,že zatím fakt super,takže jestli nemáte na co koukat,tak rozhodně doporučuji!
Další věc je,že tady na blogu už bylo přes 2 500 lidí,a za to vám moc děkuju :) Hrozně moc to pro mě znamená,děkuju!
S příchodem léta jsem si oblíbila "námořnický"styl.Třeba se mi strašně líbí cokoliv s kotvičkami,nebo i s lodičkami(myslím lodě,ne boty :D) :) A hlavně se mi hrozně líbí modrobílé kombinace,nikdy nic nezkazí! :)
Rozhodla jsem se,že o sebe budu více pečovat.Například konečně začnu používat Dermacol ENJA sadu(můžete se těšit na recenzi),každé ráno používám strašně dobré máslo na rty,které je pak hydratuje celý den a také se snažím se lépe snažit o své nehty a vlasy :)
Taky jsem si trochu vyzdobila pokoj.Asi ta nejlepší věc co jsem tam dala jsou světýlka,je to hrozně krásné,hlavně večer.Je to nepopsatelný pocit,úplná tma,kromě světýlek a vy v ruce máte čaj nebo kakao.K tomu třeba píšete článek na blog... :) Je to strašně moc uklidňující.
Poslední věc je to,že začínám přemýšlet o točení videí na youtube. :) Zrovna dneska jsem byla s mamkou venku a povídali jsme si o tom,hlavně o různých programech na programování atd.Pak jsme se na chvíli zastavily a zksuily jsme hledat čtyřlístek :D .Našly jsme dokonce dva :) Ale ještě divnější je to,že já jsme našla pětilístek.Zní to docela zvláštně,ale je to tak.Nebyly to trojlístky spojené dohromady,opravdu pětilístek.No,beru to jako dobré znamení :)

Doufám že se vám tenhle článek o ničem líbil :) A ještě jednou děkuju za to přesažení 2 500 kliknutí na můj blog :)
 

Žádné komentáře:

Okomentovat