neděle 6. dubna 2014

Můj dnešní outfit(6.4.2014)

Včera jsem byla nakupovat :) Koupila jsem si pár nových věcí(dole pak napíšu jaké to jsou)a dneska jsem si některé z nich vzala :) protože se udělalo hezky byla jsem se s kamarádkou projít podél vltavy a rovnou udělala pár fotek svého outfitu :) A protože jsem přemýšlela co dnes napíšu za článek,rozhodla jsem se tedy pro svůj dnešní outfit.Těchto článků nejspíš bude víc,proto je v nadpisu uvedeno i datum :) Všechny věci budou popsané ještě nad fotkami,ale omlouvám se že u některých si nepamatuji cenu atd. :) Ještě chci podotknout že tenhle článek nedělám, protože bych se chtěla vytahovat nebo tak jaké mám věci,ale protože mě zajímá jestli se vám bude takovýhle článek líbit a jestli jich mám dělat víc :)

1.Boty-AIRSTEP(koupila jsem u Bati),cca 4 600 Kč(ale měli jsme 1 000 kč slevu),jsou nové.
2.Silonky-Marks&Spencer,cca 200 Kč
3.Podkolenky-Calzedonia,159 Kč 
4.Sukně-H&M,349 Kč
5.Tílko-H&M,cca 150 Kč
6.Bunda-Benetton,cenu bohužel nevím
7.Náramky-Puravida,cenu nevím,ale mohlo to být kolem 60 dolarů
8.Náušnice-Claire´s,cca 130 Kč :)
9.Kabelka-designed by GAI MATTIOLO,cenu nevím-mamka mi jí dovezla z Itálie :)

A tady už jsou fotky:








Tady jdou botky viděl i z boku :)


Detail sukně

Náramky :) miluju je!


Náušnice :)


Kabelka :) Krásně letní,jediný problém je že je docela malá



Doufám že se vám článek líbil :) Myslím že takovéhle články budu dělat častěji,možná časem přihodím i to čím jsem se líčila :) Jinak na blogu už bylo přes 500 lidí :) To mě vážně potšilo :)




Žádné komentáře:

Okomentovat