čtvrtek 24. dubna 2014

With(out)make-up

Malovat se nebo se nemalovat...docela těžká otázka,hlavně kvůli tomu,že jakmile se jednou začnete pořádně malovat(makeup,tvářenka atd.) tak nemůžete přestat.Všichni si na to zvyknout a pak jste najednou bez makeupu taková nevýrazná,dokonce si můžete připadat i ošklivá.Navíc,řekněme si to upřímně,i když máte kvalitní produkty,přece jenom vám to tu pleť ničí...a tím se make-up stává ještě nezbytnějším.Další docela důležitá otázka,co ráno děláme nejdéle?Já upřímně řeknu,ano nejdéle se líčím.Přitom mi to občas přijde i zbytečné,například když si dávám makeup na čelo,i když tam by být vůbec nemusel.Prostě mi občas přijde že na 13 let to přeháním.Navíc teď i začíná svítit sluníčko,takže vlastně ani moc nemám šanci se opálit(sice používám jen lehký makeup,přes který by to mělo jít,ale bez něho to jde samozřejě lépe).Dneska ráno jsem se tedy rozhodla že udělá malou změnu.Makeup jsem si dala jen na ty "kritická" místa,pak jen nanesla trochu tvářenky, a musím se přznat,docela hodně řasenky.Myslím že to ani nebylo moc poznat,možná to vypadalo dokonce lépe,na celý obličej jsem si nanesla krém,takže to vypadalo i docela přirozeně(myslím jako bych měla makeup jako vždy,ne přirozeně jako přírodně).Na rty jsem použila opravdu hodně vyživující balzám a matně růžovou rtěnku :) Musím říct,že jsem se cítila jako vždy,možná i malinko lépe,protože jsem věděla,že se mi pleť prakticky vůbec neničí a že si nemusím lámat hlavu tím,že se odlíčím až večer :) Úplně malovat bych se asi už nepřestala,ani bych nešla do BM projektu,ale teď na léto nejspíš omezím jen ten makeup.Sice ho nepřestanu používat úplně,ale stejně mám pak lepší pocit :) Ano,další takový článek na zamyšlenou.Snad vám pomůže,neříkám že je špatně si dávát makeup(někde jsem dokonce četla že to neškodí),ale musíte uznat,že tohle je i takové "pohodlnější" :)

Žádné komentáře:

Okomentovat