středa 9. dubna 2014

What I want to do before I die

Myslím že to je asi nejdůležitější otázka v životě.Co chci udělat předtím než zemřu?Já si vždycky pár věcí uvědomovala,ale nikdy jsem neměla seznam nebo něco takového.No,myslím že je na to nejvyšší čas.Takže tady: :)

Myslím že o tomhle sní nejspíš každá holka :) V tomhle ohledu jsem stejná :) 
Nakupuju ráda všude.A Paříž?Centrum módy...rozhodně ano!
Tohle už jsem psala i v článku ☆My 10 wishes☆  Sice jsem tam už byla,ale to bylo jen na letišti(brzy bude popsané v článku o kurzu v Anglii).Takže tak :) 
:) To rozhodně.Sice mě na pečení moc neužije,ale rozhodně se to chci naučit...a to nemluvím o upečení dortu pro někoho koho miluju ať to bude kdokoliv-můj kluk,někdo z rodiny později i syn nebo dcera.. :)

Myslím že k tomu ani není třeba moc co dodávat... :3 


 
Snídaně je nejdůležitější jídlo z celého dne.Ale já jí většinou ráno moc nestíhám.Sice si něco dám a je to i zdravé,ale pak už nemám čas to nakombinovat s něčím co by to udělalo ještě zdravější.Takže tak :) 


:) Ještě lepší je to na led :D


Rozhodně.Nejlépe s někým... :)




Kdo by nechtěl,že?



<3 Co o tomhle psát...mluví to samo za sebe...


:3 Nejlépe někde kde bude nádherné moře... :)


 

Takže tohle je ode mě všechno :) Samozřejmě něco se plní a něco přibyde...nebude to platit pořád..ale myslím že jsem ty nejdůležitější věci sem dala <3

Žádné komentáře:

Okomentovat