pátek 25. dubna 2014

Co jsem dostala k narozeninám 2014?


Ahojte,takže tady je slibovaný článek co jsem dostala k narozeninám. Hned na úvod chci zdůraznit,že tenhle článek nedělám proto,že bych se chtěla vytahovat s tím co jsem dostala,a poukazovat na to,že většina lidí toho dostává méně.Prostě jsem tyhle dárky dostala a nemůžu za to,že mi je někdo dal.A tím že to jsou dárky tak ani nevím kolik stály,takže to u nich nebude napsané.Za všechny dárky jsem strašně moc ráda!A děkuju těm,kteyří mi popřáli,ať SMS,přes facebook nebo osobně :)

Nejdřív to budou dárky od kamarádek :) Ale vím asi o dvou nebo o třech,které ten dárek zapomněli přinést(několikrát!) Takže ty zbylé dárky dostanu asi až v pondělí,nicméně už se mi nechtělo čekat s psaním tohohle článku.Kdyžtak sem ty dárky někdy během dalšího týdne přidám :)

Od Elišky :) svíčka z IKEI,lesk z Yves Rocher,body sorbet z Bodyshopu :) Všechno hrozně krásně voní :3

Tenhle jahodový set jsem dostala od Danči a strašně se na něj těším! :) Je to z BODY BASICS a úžasně to voní :)

Tenhle dárek je od Elišky a Ádi,předtím byl ve strašně sladký tašce,ale ta se mi trošku roztrhla(i když nevím jak).Studentská je tak divná,protože už jsem z ní něco snědla.. :D Jinak mýdlo je z M&S a svíčka je z dm,myslím :)

Tohle jsem dostala od Karotky :) Mýdlo(zase hezky voní) a lak :) Řekla bych že to koupila v dm nebo v rossmanu :)

Tohle bylo od Kačky,čokoláda z M&S a náramek z Claire´s :) Je strašně krásnej!A abych nezapomněla,taky mi dala přání! :)
Takže teď už se přesuneme k dárkům od rodiny :) Na začátek dám hned ty dva největší,a vážně se tím nechci vychloubat.Obě věci už jsem doopravdy potřebovala,protože ty předchozí už jsem měla asi 5 let :)
Od táty to byl tenhle ultrabook :) Zatím mi přijde strašně super :) Strašně se mi na něm líbí například to,že mu svítí klávesnice :3

Od mámy to byl tenhle foťák.Sice nemá zrcadlovku,ale je vážně strašně moc fajn! :) 

Protože jsem tohle fotila mobilem,tak není moc dobře vidět jak je ta fotka super :) Strašně se mi líbí to,že můžu fotit černobíle,sépiově,se zatemněním atd. ... :) Prostě vážně super!Fotky na blogu teď budou mnohem kvalitnější(jen co si koupím do foťáku paměťovou kartu)
Ano,opravdu libový dárek :) Skoro všechno z toho jsem si kupovala já sama,když byly akce v Palladiu :) Je tam mýdlo ze Sephory,tvářenka ze Sephory,lahvička na voňavku ze Sephory,velké stíny na oči z Claire´s,jahodový peeling z Body Shopu a to poslední je jediný dárek o kterém jsem nevěděla.Nevím přesně jak to popsat,každopádně to obsahuje tvářenky a stíny a je to z obchodu Vevay.Všechny kromě toho posledního jsem dostala od mámy :)

:) Tenhle dárek mě docela překvapil.Je to DVD a knížka FROZEN,obojí v angličtině :) Film už jsem párkrát viděla a hrozně se těším na tu knížku,sice jsem přečetla teprve tak dvanáct stránek,ale dozvěděla jsem se něco,co ve filmu nebylo :) Rozhodně super,myslím,že knížka mi i pomůže v angličtině.

Tohle bylo od tety a sestřenic(+ještě nějaké peníze) Jsou to ozdoby na nehty,balzám na nehty a olejíček na obličej :) Na ty poslední dva možná napíšu recenze :)

Upřímně musím říct že tenhle dárek mě docela rozesmál :D :) Ale jak jsem psala,za každý dárek jsem ráda.Je od ségry :D

Další dárek od ségry.Na tuhle knížku se docela těším,kousek jsem začala číst a je napsaná hrozně zvláštně.Prostě je to trochu něco jiného,nedokážu to úplně popsat :) Ale jsem za ní hrozně ráda.
Ještě jsem dostala tyhle šaty,které už jste viděli v mých outfitech :) Jsou z TOPSHOPU a hrozně se mi líbí,navíc jsou i hrozně pohodlné!Ta holčina co v TOPSHOPU peacuje říkala že tenhle střih se teď prý hodně nosí v Anglii :)

Zase dárek od ségry. :) Sukně a tílko,obojí ze Superdry.Tu sukni už jste na mě mohli vidět v mých outfitech :) Strašně se mi obojí líbí a jsem za to hrozně moc ráda :)
  
Tričko společně s tílkem z obchodu Sprit :) Navíc se mi strašně líbí nápis na tričku,dokonale vystihuje to co já říkám:live for the moments in your life and not for the memory...myslím,že ho určitě uvidíte v nějakém outfitu :) je vážně hrozně pěkné :) Tenhle dárek je taky od mámy :)

Další super dárek :) Sůl do koupele,myslím že jí určitě využiju :) Taky dárek od mamky :)
Tak tohle by teda bylo všechno,alespoň tedy než mi dají dárek ještě ty kamarádky :) Tedy,ještě jsem dostala nějaké sladkosti,peníze a hlavně asi 3 květiny-za ty jsem hrozně ráda,tohle vždycky potěší :) Doufám,že se vám tenhle článek líbil :)

Žádné komentáře:

Okomentovat