sobota 5. dubna 2014

10 best movies

Nudíte se a tak se rozhodnete že se kouknete na nějaký film.Ale vyskytne se problém.Na jaký?Všechny co doma máte jste už viděli,a žádný vás momentálně nenapadá?Já vám sem dám seznam mých nejoblíbenějších 10 filmů(nejsou seřazeni podle oblíbenosti,ale podle toho jak jsem si vzpomněla),je možné že jste je už viděli,ale i já tyhle filmy viděla víckrát a zatím mě vyloženě neomrzely :)
1.Ten kdo stojí v koutě
Vážně,tenhleten film je strašně dokonalej.Znáte ten pocit když koukáte na film a najednou si uvědomíte něco strašně moc podstatného v životě.Prostě když vás ten film tak jakoby vnitřně úplně naplní?Když najednou na něco najdete odpověď přesně v tom filmu?Tyhle pocity jsem u tohohle filmu zažila docela hodněkrát.Film jsem viděla asi 5x a doteď mě neomrzel,je v něm prostě všechno. :)



2.Hlavně nezávazně
Typická romantická komedie,která mě vždy pobaví.Strašně se mi líbí hlavně to,že ti dva hlavní "hrdinové" se v podstatě vídali celý život,strašně by se mi totiž líbila představa že teď bych potkala kluka,pak znovu třeba 18,pak znovu ve 25 a ve 30 bychom se začali vídat hodně a pak spolu chodit.Prostě kolem sebe byli téměř celý život,ale víc se sblížili až v tom pozdějším věku :) Jinak je to typická romantická komedie,svým způsobem originální,ale zároveň téměř stejná jako ty ostatní :) Jinak nejvíce se mi líbila "mrková scéna".Kdo viděl,určitě pochopí :)



3.Klikař Charlie
Ááá,je tu další romantická komedie. Ale nutno podotknou že u téhle jsem se opravdu hodně,hodně pobavila.Takže tohle rozhodně doporučuji,myslím že se určitě pobavíte,konec se dá sice docela jednodušše odvodit.Jak jsem psala u Hlavně nezávazně,je svým zoůsobem originální,ale vlastně strašně,strašně stejná jako ty ostatní.



4.Orphan
A je tady první(a jediný)horor.Já horory moc nemusím,ale musím říct že tenhle byl docela dobrý.Navíc jsem ho viděla asi už 3x a nevadilo by mi se na něj podívat po čtvrté.Byl tady skvělý herecký výkon a na konci bylo docela velké "překvapení".Můj problém byl,že jsem na tenhle film koukala s kamarádkami a jedna to viděla a pořád nám říkala ať si něco zapamatujeme.Takže já na to "překvapení"přišla už v půlce filmu. :D Ale i tak,je to rozhodně docela dobrý horor.(Hlavně herecký výkon nejhlavnější postavy je vážně hodně dobrý)



5.Frozen
Pro mě je prostě Olaf největší zlatíčko.Tahle animovaná pohádka vás určitě pobaví a celkově naladí na příjemnější vlnu :) A nutno podotknoit že je to první Disney pohádka,kde není zachráncem muž.Ale mě se nejvíc líbily dvě věci-postava Olaf a rozhodně úžasná píseň Let it go.



6.Percy Jackson(oba dva díly se mi líbí)
První díl byl můj nejoblíbenější film před 4 lety,takže pro mě je tohle zároveň taková srdcovka.Každopádně mě se film docela líbí doteď,rozhodně jím nikdy nepohrdnu.

 


7.Harry Potter(opět jakýkoliv díl)
Docela podbná vazba jako výše zmíněný Percy Jackson.Mě osobně se nejvíce líbí Kámen mudrců,ale všechny jsu docela dobré.Opět tímto filmem nepohrdnu,ale většinou na něj musím vyloženě náladu,aby se mi hodně líbil.Ale kouknu se na něj vždycky ráda :)



8. Forrest Gump
Jeden z docela mála filmů o kterých jsem brečela.U tohohle se člověk,směje i brečí,nejčastěji se pousmívá.V tomhle filmu je tolik citátů které si vezmete k srdci a už si je tam necháte na vždycky :) Kdo tenhle film neviděl,rozhodně by se měl co nejrychlei kouknout.A vlastně i ten kdo to viděl,protože tenhle film vás dojme znovu a znovu...



9.Hunger games(opět jakýkoliv díl)
Tenhleten film jsem viděla docela nedávno a to jen díky tomu že ho všichni hodně chvílili.Stejně jsem si ale říkala že o nejspíš nebude zas tak velký zázrak,že to bude jen další film v řadě docela dobrých filmů.OMYL.Tenhle film je vážně skvělý,nemůžete se od něj odtrhnout,prostě jen koukáte a čekáte jak to dopadne :) Sice vás to ne vždycky úplně potěší,nicméně nemám ani jedno špatné slovo proti tomuhle filmu.Rozhodně doporučuji.A jen tak by the way:V prvním díle Hunger games byla jedna dívka z 1.kraje,a to byla ta které hrála hlavní roli ve výši zmíněném Orphanovi!



10.Wild child,zkažená úča,kopačky...
Na desátém místě mám spoustu filmů,do kterých spadají i filmy Hlavně nezávazně a Klikař Charlie.Prostě romantická komedie jakékoliv typu.Z nich mám nejraději nejspíš ty o kterých jsem psala v tomhle článku a také Lásku nebeskou a Kamarád taky rád.Myslím že tímhle typem filmu rozhodně nikdy nikdo nepohrne a téměř vždycky se na něj rádi podíváte.













Žádné komentáře:

Okomentovat