středa 16. dubna 2014

Evening post #1

A je tady další post :) Dnes k věčeru,mohlo být asi tak 7 hodin,jsem se docela nudila.Tak jsem si řekla že se půjdu na chvilku projít,trochu přemýšlet,prtože tohle je docela melancholické období-poslední den mého věku :),ale zároveň jsem si řekla,že bych ohla nafotit pár fotek sem na blog a hlavně pár jarních fotek,protože ty krásné květy co byly na stromech nám už pomalu mizí.Je mii líto že jsem to neudělala dřív,protože už toho moc nebylo,ale něco přece jenom zbylo a to vám sem právě teď dám :) Sice jsem tam byla jenom chvíli,ale musím říct,že mi to docela pročistilo hlavu.Docela jsem zhodnotila ty předchozí roky(bude story of my life) mého živato a docela jsem i přemýšlela celkově o lidech a jejich životech.No,tady jsou ty fotky :)


Taková koláž květin které jsem vyfotila :) Sice jsem šla i po mostě,ale ty fotky nebyly zas až tak hezké,takže nejspíš jenom takhle :)   
Jedna upravená :) Tuhle jsem sice nefotila já,ale ta fotka se sem zkrátka a dobře hodí :)
Tak co,líbil se vám tenhle evening post? :) Myslím že je budu dělat častěji,protože fotím ráda,tím pádem je pro mě tenhle typ článku takový přirozený :)

Žádné komentáře:

Okomentovat