pátek 4. dubna 2014

30 denní výzva

Myslím že už jste o tom museli někde slyšet.Zrovna teď mi přijde jako vhodné období se do téhle výzvy pustit,protože jaro už je tady a léto mu je těsně v patách.Kdyby někdo nevěděl o co jde tak to radši vysvětlím.Logicky 30 denní výzva trvá 30 dnů-1 měsíc.Jde o to že začnete na nějakém počtu(většinou je to 50)a každá den přidáváte.Mezitím máte 10 dnů odpočinku.A co že to vlastně děláte?No,dřepy,kliky nebo sklapovačky-jak je libo!Já sama jsem se pokoušela o 30 dňovou výzvu,ale musím se přiznat skončila jsem asi na 18.nebo 19. dnu.Můžu se ospravedlňovat jedině tím,že jsem dělala dřepy i sklapovačky,takže to zabralo hodně času.Ale můj hlavní problém byl,že jsem to jeden den neudělala.Byla jsem nemocná,unavená nebo tak něco.A další den jsem musela udělat to denní cvičení+to cvičení za ten minulý den.Ale já vám věřím,že vy to zvládnete.Nejtěžší je opravdu začít,prostě se odhodlat to zkusit.Celou dobu prostě myslete na to,jak skvěle pak budete vypadat a určitě to půjde samo :) Teď vám tady hodím jenom jeden obrázek,je to takový "program"podle čeho se to má dodržovat(kdy jsou dny odpočinku,kolik se přidává atd.) :) jenom místu cviku na konci doplňtě ten,který chcete dělat vy :)



 

Žádné komentáře:

Okomentovat