pátek 18. dubna 2014

Superdry(nyní už i v ČR)

Slyšeli jste už někdy o tomhle obchodě?Ne?Tak to je rozhodně nejvyšší čas tam zajít,protože teď je už i u nás v České republice!Nevím jestli je tady více prodejen,ale jedna je na stoprocent v obchodním centru Chodov :) Sama jsem si tam zatím nic nekoupila,ale k narozeninám jsem odtamtud dostala 2 věci :) Obě dvě byly od ségry,která tenhle obchod zná z Anglie :) Obě dvě byly(a samozřejmě pořád jsou)strašně moc hezké a rozhodně Vám doporučuji se v Chodově zastavit,pokud bydlíte v Praze tak se tam jednodušše dostanete,prostě pojedete metrem C.Ale místo řečí by to chtělo důkaz,naštěstí to není žádný problém,protože jako všechny obchody má i superdry webové stránky . Určitě se tam koukněte,sice vám sem dám pár obrázků,ale můžeme mít jiný vkus.
Superdry Low Rise Hotpant Rawedge 
Superdry Brittany Crew NeckSuperdry Appliqué Zip Hoodie 
Superdry Catwalk College Crew Superdry Vintage Logo T-shirt 

Superdry Western Lumberjack Shirt Superdry Dovecot Skirt Superdry Skinny Jeans Superdry Nep Gym Pants  Superdry 50s Colour DressTak tohle je k Superdry vše.Našla jsem tam i více krásných věcí,ale zase jsem je sem nechtěla dát všechny,protože by to zabralo hrozně moc místa a vy byste to nejspíš ani nedočetli :)Například samozřejmě mají i bundy,ale teď mám zrovna spíš takovou jarní náladu,takže jsem je sem nedala. Proto se tam určitě koukněte vy,ceny jsou sice vyšší než je třeba H&M nebo jiné takovéhle obchody,ale v tomhle případě bychom snad mohli upřednostit kvalitu před kvantitou.Některé tyhle kousky totiž nevyjdou z módy nikdy,takže se určitě vyplatí si je koupit :) Vím že to rozhodně bude jeden z mých nejoblíbenějších obchodů,cítím to v kostech :D 

Žádné komentáře:

Okomentovat