středa 16. dubna 2014

Informační článek

Je tu další nový článek.Nové články přidávám poměrně často,takže to člověka ani moc nepřekvapí.Ale tenhle je v něčem jiný.Je to informační článek,o tom které články teď hodlám napsat a o giveaway.Kdybyste se mě chtěli na něco zeptat tak piště komentáře,popřípadě na můj profil na facebooku:https://www.facebook.com/saraisbestgirlever :) Takže tady to je.
Giveaway
Ano,opravdu hodně důležitá věc.Jsem strašně moc ráda za to,že se blog docela rozjíždí.Už tady bylo něco nad 1 200 lidí a jsem za to opravdu moc ráda.Chci abyste věděli,že to pro mě opravdu hodně znamená.Ale giveaway za první tisícovku kliknutí neudělám.Ráda bych,to samozřejmě,ale na tenhle blog chodí i lidi z mojí školy,kliknutí se počítá i několikrát za den.Až bude giveaway tak chci udělat první,druhé i třetí místo.Ale v dohledné době si nejsem jistá,že by se do ní přihlásilo zas tolik lidí,aby to za něco stálo.Ale až tu bude třeba nad 5 000 kliknutí určitě giveaway bude.:) Neberte to tak,že pro mě je ta tisícovka málo,protože není.Navíc ne všichni lidi,kteří na blog klikli se jim blog líbil.Nebo to jsou kluci,u kterých si nejsem jistá jestli by zrovna toužili soutěžit o kosmetiku.Ale pokud byste o ní stáli,tak mi buď sem do komentářů nebo na facebook napiště,pokud byste se zúčastnili :) Když vás bude relativně dost,tak giveaway bude :)
Články,které hodlám napsat
Mám jich teď docela hodně i rozepsaných :) Například post o tom jaké to bylo na kurzu v Anglii,25 faktů o mě a deset věcí,které mě štvou.Rozhodně taky chystám napsat nějaký článek o tom co jsem dostala k narozeninám,ale jelikož spoustu holek ze třídy zapomnělo(nebo se rozhodly to tak udělat) přinést svůj dárek,s největší pravděpodobností bude až po Velikonocích.Pkud tedy neudělám dva díly,jeden co jsem dostala od rodiny a jeden od kamarádů :) Nejspíš bude každý týden článek o mém outfitu :) Taky se chystám psát morning posty,evening posty i night posty :) Prostě uvidím jak mi to vyjde.A o velikonocíh rozhodně bude nějaký "velikonoční"post.Také přemýšlím o tom,že bych udělala PET TAG s mojí kočičkou :) Také přemýšlím o článku typu Co mám ve své šperkovnici,jaké mám kabelky nebo co mám za balzámy na rty(nebo jakékoliv jiné líčení)+rezence k tomu :) Takže tak :)

Žádné komentáře:

Okomentovat