pátek 4. dubna 2014

Jaké to bylo na výprodeji essence

Možná že jste viděli můj článek o tom že bude výprodej essence.Vlastně musím říct,že jsem se na výprodej docela těšila,protože o výprodejích essence jsem slyšela docela hodně pozitivních hodnocení,ale sama jsem tam bohužel nikdy nebyla,buď jsem neměla čas nebo nevěděla pořádně datum ani místo.Takže tak.Ale musím říct že to bylo docela dost...špatné.Hned co mě jako první překvapilo když jsem dorazila na místo byla fronta.Samozřejmě jsem si říkala že tam nejspíš bude hodně lidí,ale rozhodně jsem nečekala frontu na vstup.Nicméně když už jsme s kamarádkami dorazily na místo(jely jsme cca 30 min od naší školy)tak jsme se nechtěly hned vrátit a tak jsme se rozhodly že tam půjdeme.Do fronty pořád přibývyli další a další lidi a moc se nehýbala,ale nám připadalo že to ještě chvíli vydržíme.No a pak nám bylo líto po hodině stání ve frontě jen tak odejít.Takže jsme tu frontu vyčekaly celou(2 hodiny).Když jsme se tam konečně dostaly další co mě překvapilo bylo to,že místnost byla docela malá.Navíc tam bylo opravdu hodně lidí a strašné horko.Ale teď už by mi bylo hrozně moc líto odcházet.Ty takže jsem se tam teda koukla,moc věcí už tam nezbylo(akce byla od 12:00,my přišly ve 14:00 což tnamená že jsme se dovnitř dostaly v 16:00).Ale přece jenom jsem si něco vybrala-rtěnku(ale funguje spíš jako lesk) a stíny.Ceny těhle dvou byly velmi dobré-dohromady 30 Kč.Jsem pochopitelně ráda že je mám a ta cena je vážně skvělá(rtěnka předtím v obchodech něco kolem 50 možná až do 100 Kč,teď vážně nevím).Ale tyhle 2 věci mi za tu dlouhou frontu nestály.Příště se rozhodně lépe podívat a na essence výprodej půjdu jen v případě že mi něco ve škole odpadne,nebo že to bude rozděleno do více dnů.Za ty věci jsem sice moc ráda,ale ne tolik ráda že by to přebilo jinak celkově špatný dojem z výprodeje.

Rtěnka,20Kč

Tady je v "plné"velikosti

Zavřená

Tady jde nejlépe vidět detail,není to totiž tak úplně rtěnka.Není moc barevná,působí spíš jako lesk :)

Oční stíny,10 Kč


Otevírání není zrovna moc dobré,docela dlouho mi trvá než to otevřu,přijde mi narozdíl od normálních oteírání trochu nepraktické.

Tady jdou lépe rozeznat barvy,myslím že ty nejsou vůbec špatné :)

Vlevo je světlý stín,uprosted je tmavý stín a vpravo je trochu vidět i rtěnka :) 



Doufám že se vám článek líbil(můžete dát like nebo tak :)) a že pokud jste také zavítali na výprodej dopadlo vám to lépe než mě.Ale i od ostatních jsem slyšela,že v minulém roce to bylo mnohem lepší než to bylo dnes :) Doufám že příště(pokud tam tedy vůbec půjdu)bude výprodej essence trochu lépe zoorganizovaná a že najdu víc skvělých kousků :)
















 

Žádné komentáře:

Okomentovat