pondělí 14. dubna 2014

Morning post #1

Ahojte :) Vím že teď není už úplně ráno(11:20),ale tenhle článek jsem chtěla napsat už déle a dnes je k tomu perfektní příležitost,nešla jsem do školy takže mám hodně času a taky jsem ráno nafotila pár fotek,které bych vám sem ráda dala.A jakto?No,dneska jsem šla na kontrolu rovnátek(už brzo mi je budou sundavat!! :)) Takže bych stihla jenom první hodinu(výtvarka)a poslední hodinu(čeština),naštěstí to přišlo zbytečné i mým rodičům,takže ano, po rovnátkách můžu zůstat doma :) A jakto že mám ty fotky?No,pokud někdo bydlíte taky v Praze,tak jste si nejspíš všimli,že teď bývá docela hodně ucpaná.Takže jsem jela s časovou rezervou,ale co se stalo?Absolutně žádná fronta,na místo jsem dorazila asi 15 minut před domluveným srazem s tátou.Dali jsme si sraz na náměstí republiky a já nevěděla co mám dělat.Palladium nebylo otevřené(otevírají až od 9 a bylo 8:45),tak jsem se rozhodla že se půjdu projít.Šla jsem se projít po Příkopech a rovnou udělala pár fotek :)Bylo to vážně zvláštní,prtože tam bylo relativně málo lidí!Jsem zvyklá tam chodit síš kolem 3 hodiny odpoledne,takže mě to vážně překvapilo :) Bylo to svým způsobem takové magické,byla jsem na Příkopech a bylo ticho! :) Omlouvám se za kvalitu,ale fotila jsem to pomocí aplikace Snapchat a za chůze :D Nicméně tady jsou:

Tohle si vždycky fotí všichni turisti.Tak proč ne,koneckonců nevypadá to špatně :)

Byli jste někdy uvnitř?Já ano,jednu dobu jsme tam hodně chodili na brunche(ale mě to moc nebavilo :D)Dokonce jsme se potkali s Blankou Matragi :) Ty šaty jsou vážně dokonalé... :)



Jak jsem psala výše,opravdu hodně málo lidí


:) Znáte ten pocit když se jen tak procházíte o "vašem" městě a zčistajasna si uvědomíte jak moc ho milujete? :)



Výloha mě i docela zaujla...asi se tam v nejbližší době půjdu kouknout :)

Cesta zpátky :) Na téhle straně bylo lidí víc,ale stejně je to opravdu nesrovnatelné odpoledne a kolem deváté ráno :)



Jsou strašně moc krásné,nemohla jsem je nevyfotit.I když prodavač byl docela nerudný,prtože jsem si žádnou nekoupila jen jsem si je vyfotila :D Měla jsem chuť vyfotit i jeho,ale nakonec jsem radši jenom rychlým krokem odešla :D Každopádně,tahle fotka se mi líbí asi nejvíc :)



Tak to byl můj první morning post.Jak jsem psala,sice už rozhodně není ráno,nicméně fotky byly vyfoceny ráno-a z těch se článek skládá :) Ta procházka mi rozhodně zvedla náladu(až tedy na toho prodavače :D,i když to bylo vtipné stejně jsem se lekla).Kdybych měla ráno tolik času,rozhodně bych se šla takhle projít každý den :) Omrknout si výlohy,popřípadě si vyhlédnout co si odpoledne koupím.Užívat si Prahu bez turistů(někteří tam samozřejmě byli,ale aspoň jste mohl normálně projít po ulici) a jenom se tak v duchu na Prahu usmívat :) I počasí bylo docela dobré,ale když jsem se vracela už začínalo poprchávat.Doufám že se vám článek líbil a zatím papa :)

Žádné komentáře:

Okomentovat