sobota 12. dubna 2014

Ještě včera jsem byla tak krásná...a vlasové proměny

Určitě to všichni znáte.Jdete ke kadeřníkovi,ale když se vrátíte připadá vám,že to vypadá jednodušše hrozně.Barva se vám nelíbí,nebo vám střih přijde moc krátký.A tak se jen utápíte v slzách,litujete sami sebe a jen říkáte jek vás mohla napadnout taková blbost...Jo,dobře to znám.Dneska jsem byla u kadeřnice,protože jsem už hodně nutně potřebovala ostříhat obarvené konce,ale teď mi přijde že to vypadá hrozně.Sice to bylo jen cca 5 cm,ale já přesně tu délku vlasů kdy už se dá říct že jsou dlouhé,ale těch 5 cm je vrátí do stavu prodlouženého mikáda.Navíc mám vlasy vlnité a to vypadá vážně hodně zvláštně.A jako na potvoru nemůžu najít žehličku,takže teď budu delší dobu nosit nejspíš jen culík,drdol nebo cop(naštěstí to všechno z vlasů ještě udělám,zas tak krátké nejsou).Musím říct že jsem ráda za svoje vlasy,protože už byly hodně zničené a strašně dlouho nestříhané(cca rok!) a už mi tím špatným stavem téměř vůbec nerostly,ale zároveň mi je hrozně líto,že jsem to udělala.No nutno říct,že spousta věcí je o zvyku.Občas se mi i stává že z kadeřnictví odejdu a nevím jestli se mi to líbí nebo ne.Ale za pár dnů mám jasno.Nicméně vám sem teď dám pár obrázků before and after(předtím a potom) na vlasové proměny,ovšem ty co vám sem dám se mi zdají docela pěkné :).Většina bude ze seriálu Ostříháno(moc na to nekoukám,ale občas se objeví něco zajímavého-obrázky budu čerpat z facebookové stránky). :)























Jaká se vám nejvíce líbila?Mě asi ta poslední,ale na té se toho zas tolik nezměnilo,už měla docela pěkný střih atd. :) Nebo se mi také docela líbila čtvrtá proměna,i tam už ale byla docela pěkná :) Šli byste kdyby vás někdo pozval?Já asi ne,protože barvit si vlasy moc nechci a střih teď mám i na můj vkus moc krátký.Ale jinak to podle mě musí být super(většinou :D)! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat