úterý 8. dubna 2014

Don´t worry be happy

Občas se ptáte proč všichni kolem vás působí tak šťasně a vy snad jediní spadáte do depek a neustáleho stresu?Dám vám sem pár typů jak to dělám já,že se pak cítím mnohem lépe.

1.Nepodceňujte ráno
Známe to všichni-ráno zaspíme,takže se ani nestihneme najíst a připravit.Jsme hladoví a do školy nebo do práce dorazíme neučesaní,alespoň s jednou částí pyžama a nepříjemném odérem z úst.Takovýhle den už se rozhodně nevylepší.Takže ano,na ráno hodně záleží.Protože kdž ráno nezaspíme,oblečeme si něco nového v čem vypadáme nádherně a najíme se zdravě a dobře,hned se na svět usmíváme.Takže ano,ráno je snad nejdůležitější část z celého dne.Jaké si ráno dělám já?Většinou vstanu 5 nebo 10 minut před plánovaným vstávaním.Většinou se jdu nalíčit,pak si ustelu a přpravým si tašku do školy.A pak mám takovou specialitku.Ráno(ještě v pyžamu přirozeně :D) si pustím nějakou hudbu a zatancuju si.Tancuju co nejtrapnějc to jde,na veřejnosti bych to nikdy neudělala,ale kupodivu mi to hrozně moc zvedne náladu :) občas si i zazpívám :D určitě to zkuste,já se pak vždycky cítím tak jakoby "příjemně naladěná :D".Většinou si pak dám snídani,obléknu se a už jdu :) A pokud se něco vážně nepo*ere,den mám většinou docela hodně fajn :)

2.Berte všechno s nadhledem
Ano,to se lehce říká a pak už se to těžko udělá.Stejně to ale zkuste.Stane se vám nějaký trapas?Zkuste se tomu zasmát s ostatními.Nebo když nepůjde tohle,zkuste kvůli tomu alepsoň nebýt naštavná,stejně už to nevrátíte.

3.Radujte se z maličkostí
Objednali jste si balík a došel vám dřív?Stihnete autobus,i když to mělo být nemožné?I když předpověď hlásila zimu a déšť je slunečno?Neberte to jako samozřejmost,zkuste z toho mít radost :) Jen tak sama pro sebe se usmějte,svět pak bude zase veselejší!

Tohle to je ode mě dneska takhle všechno :) By the way už tady bylo přes 600 lidí...

♡:) :3












Žádné komentáře:

Okomentovat