neděle 13. dubna 2014

Můj dnešní outfit(13.4.2014)

A máme tady další outfit!Docela přemýšlím o tom,že bych je začala dělat každý víkend :) Jsem nadšená z reakce na předchozí outfitu-je to nejčtenější článek vůbec!:) Doufám, že i můj dnešní outfit se vám bude líbit,je v barevné kombinaci šedé a mint green.:)Jen se omlouvám že u některých věcí cenu nevím,takže jí buď psát nebudu,nebo tipnu kolik to asi tak bylo :) Takže tady to je:

Tričko:Reserved,cca 250 Kč
Sukně:H&M,349 Kč
Silonky:Marks&Spencer,cca 200 Kč
Boty:Adidas NEO(koupené u Bati),cenu už nevím
Kabelka:GUESS,cenu nevím
Náušnice:Forever 21,byly v platu a to stálo cca 2 eura :)
Prstýnek:pimkie,byl v setu a stáli dohromady cca 170 Kč :)




Detail prstýnku :)

Detail náušnice...dokonalá :)

Kabelka :) Jediný problém je,že se do ní toho tolik nevejde.Ale jinak je fajn,hodí se téměř ke všemu :)


Detail kabelky :)
Boty :)Podpatky sice moc nemusím,ale tyhle boty prostě nejde nezamilovat!



Ještě jsem vám chtěla strašně moc poděkovat za přesažení 1000 kliknutí! :) Hrozně moc to pro mne znamená,jestli to takhle půjde dál,rozhodně udělám nějakou giveaway! :) Strašně děkuju!











Žádné komentáře:

Okomentovat