čtvrtek 3. dubna 2014

Hubnutí do plavek-jen něco změnit

Teď když se léto kvapem blíží asi všichni chceme zhubnout do plavek a v létě vypadat v plavkách aspoň trochu k světu :) Tenhle ten článek je jenom pár rad jak změnit pár věcí,aby jste toho docílily snáz.Jsou to drobnosti,ale myslím že nad výsledkem rozhodně budete příjemně překvapeni :)

1.Salát místo chipsů
Jste zvyklí jíst u televize chipsy nebo tak něco?Zkuste to vyměnit za salát!Chipsy by se totiž pro hubnutí neměly pochopitelně vůbec,natož pak večer u televize.Salát si dejte klidně jen tak "na sucho" :) Navíc vás salát docela naplní,takže nebude mít hlad,ale přitom má docela dost málo kalorií! :)

2.Stačí i jen 20 minut!
Taky máte občas chuť se prostě jen tak odreagovat a pustit si nějaký film?Ale pak máte dost často výčitky svědomí typu:proč jsem radši nesportovala? nebo proč jsem se radši neučila? Na to první je tu jednoduchá odpověď.Pokud máte doma rotoped,tak si pusťě nějaký film a u toho šlapejte.Takže žádné výčitky typu proč jsem radši nesportovala... :) A ty výčitky druhého typu...věřte mi že když při koukání na film budete šlapat tak na něj rozhodně nebudete koukat tak dlouho(to si ho radši rozpůlíte),takže pak stihnete se i něco naučit :)

3.Vyměňte sladké pití za vodu
A to platí i pro šťávy.Tam sice není moc kalorií,ale nepřijde vám to trochu zbytečné?Já mám relativně štěstí,mě šťávy nechutnají(mám kamarádku,které pije šťávy pořád,voda jí prý přijde moc vodová :D).Mě ta chuť nepřijde vyloženě zas tak zásadně jiná,přijde mi že tam jsou jen zbytečné kalorie.Jde se to odnaučit,všechno je jen o zvyku.

4.Kousek si dojděte
Také vám přijde že poslední dobou lidé úplně zapomněli chodit?Já například jezdím autobusem,který má zastávku snad každých 100 m. je mnohem lepší si vystoupit a kousek se projít,já bych to tak taky ráda dělala,problém je v tom že většinou mám s sebou docela těžkou tašku,což se člověku většinou moc chodit nechce... :/


Žádné komentáře:

Okomentovat