úterý 27. května 2014

Co by nemělo chybět ve vašem šatníku

Ráno se zoufala přehrabujete ve skříni. Půlka oblečení leží všude po pokoji a vy jste bezradná. Už zase nemám co na sebe, asi nejtypičtější věta, kterou ráno pronesete. Odpoledne vyrazíte na nákupy, protože tahle situace už se několikrát zopakovala. Ale sice máte další den skříň zase plnější, ale váš ranní problém nezmizel. Máte toho hodně, ale zároveň nic. I mě se to stává, teď už naštěstí méně. Proto jsem se rozhodla napsat článek Co by nemělo chybět ve vašem šatníku, doufám, že se vám bude líbit a třeba vám i nějak pomůže :)

Začala bych úplným základem a to je černá barva. Ve vaší skříni by neměly chybět černé šaty, černé džíny, černé tílko, černé tričko, černá mikina, černé sako... a rozhodně černé boty. Proč je tak důležitá černá barva? No, jmenujte mi jednu jinou barvu ke které se nehodí. Nenajdete, černá barva se hodí k jakékoliv jiné barvě, a to uznejte je hodně důležité. Ale nic se nesmí přehánět! Pokud budete na sobě mít té černé moc, budete působit smutně a jednotvárně. Minimálně bych pak volila nějaké barevnější doplňky! :)
Pak přejdeme k další úplně, ale vážně totální samozřejmosti a to je džínovina. Vážně neznám člověka, který by neměl obyčejné modré džíny. Jedna z mých samozřejmostí je džínový bunda, kterou nosím k šatům nebo k sukním když je venku chladněji. A vážně jde vzít úplně ke všemu! Stejně jako jsou samozřejmostí obyčejné modré džíny, tak stejnou samozřejmostí jsou i džínové modré šortky, které se v létě perfektně hodí k čemukoliv! V poslední době se i "povolilo" nosit různé džínoviny k sobě, jako třeba si k džínům vzít džínovou bundu nebo si k džínové sukni vzít džínovou košili.Ano, občas to vážně vypadá docela dobře, ale já tomu zas tolik nefandím. Ale to je jen zas můj osobní názor.
Dalším bodem jsou pruhy. Samozřejmě nebráním mít v šatníku vzory celkově, ale pruhy jsou opravdu nezbytné. Úplně nejdůležitější je mít minimálně jednu bílé tričko s tmavě modrými pruhy/tmavě modré tričko s bílými pruhy. Další strašně roztomilý vzor jsou puntíky. Třeba tílko s puntíky k sukni nebo k šortkám a nic víc řešit nemusíte! Efekt "vypadat sladce" už je na světě!:)
Pak tady ještě shrnu věci, které by ve skříni být měly, ale není to zas až tak nutné. Tak rozhodně je to kožená bunda, ať hnědá tak i černá. Můžete s ní jít za "bad girl", ale v šatech s ní jde vytvořit i hodně holčičí look :). Pak to je bílá barva, která má skoro stejné kouzlo jako černá, že se hodí ke všemu. Sice ne úplně ke všemu, ale k většině barev ano. Například bílé šaty s hnědými botami, to je dokonalost!Pak hodně, ale vážně hodně hodně důležitá věc, která rozhodně nesmí nikomu chybět jsou černé silonky. Řekla bych, že to ani nemusím vysvětlovat. Úžasná věc je také světle hnědý kabát, ten se vám ve skříni rozhodně neztratí!
Tak teď už přejdeme k botám. Podle mě by nikomu neměly chybět balerínky, protože vypadají skvěle k sukni i džínám, a prostě ke všemu! :) Potom rozhodně tenisky, spousta lidí si teď hodně oblíbilo Vansky a i mě se to líbí :) Nicméně já pořád zůstávám u Conversek, které mám asi 4 páry a ještě bych si chtěla nějaké dokoupit. Strašně se mi líbí ty nízké bílé, protože zase, hodí se ke všemu! :) Dalšími hrozně pěknými botami jsou Martensky, které bych si v nejbližší době chtěla také pořídit! Taky se mi hodně líbí boty na podpatku, ale asi bych v nich neuměla chodit. Nejde tedy o to, že bych to neuměla, ale mě se staršně často zvrtává kotník a to i v teniskách. No a na podpatku by to bylo mnohem horší, nejspíš by to bolelo a bylo i docela trapné.Ale jinak jsou úžasné!
A jako poslední věc se dostáváme k doplňkům. Jedním z mých nejoblíbenějších je pásek, který dokáže proměnit celý outfit úplně od základu.Pak jsou tady kabelky, kde je nespočetně moc druhů a vlastně už je to spíš tak styl každého. Do kabelky se rozhodně vyplatí investovat, protože jí budete moc nosit i za deset let, ale musíte vážně dobře vybírat! A hodně důležitá věc v létě jsou sluneční brýle, ale tohle už je opravdu jen otázka vkusu :)

Teď už jsem jenom dám pár obrázků různého oblečení, aby článek nebyl takový "holý" :)
  

  

 

 



Tak tohle by byl tedy celý článek, doufám, že se vám líbil a že vám pomohl. Jinak tohle není všechno co máte mít ve skříni, já tam mám rozhodně více věcí. Ale tohle by tam nemělo chybět nikomu, a pokud to tam máte, tak si ráno rozhodně máte co obléct :) A ještě děkuju za přesažení 5000 views na mém blogu, vážně mě to potěšilo :)
💋

Žádné komentáře:

Okomentovat