úterý 6. května 2014

Best of april 2014

Ahoj :) Duben už je pár dnů za námi a já jsem se rozhodla udělat Best of april 2014 aneb to nejlepší z dubna 2014.Budou tady jak produkty tak i třeba oblíbený seriál,písnička nebo jídlo :) Ale ty věci co tady budou jsem samozřejmě nepoužívala jen v dubnu.Jde o to,že jsem si je v tom měsíci více oblíbila,objevila atd. :) Myslím,že na úvod by to stačilo a jdeme na to :)

Začnu oblíbenými beauty produkty :)

1.I když se s příchodem jara&léta snažím omezit množství makeup,přece jenom mám ten svůj oblíbený.Už ho ale nanáším jen málo a ne na celý obličej,ale jen na "problémová" místa :) Pokud se někdo chystáte si teď kupovat makeup,rozhodně tenhle doporučuji!Je lehký a lze se přes něj opálit,takže na léto podle mě ideální.Rozhodně se nemusíte bát,značka Clinique je na tom v oblasti makeupů rozhodně hodně dobře.Někomu se může zdát,že je trochu dražší(nevím přesně kolik,myslím že něco kolem 1 000 kč),ale makeup je snad nejdůležitějším bodem celého líčení.U něj záleží na kvalitě nejvíce.

 
2.Pokračujeme a teď přecházíme na tvářenku :) Tuhle tvářenku mám strašně moc ráda.Už jste jí mohli vidět v Co jsem dostala k narozeninám 2014.Je růžová,krásně jarní :)

                                                                               

3.Teď se přesuneme k mé oblíbené řasence.Zrovna tahle není značkou nic moc(Gabriella Salvete),ale vážně je to snad nejlepší řasenka co jsem kdy měla.Mnohem lepší než od značky benefit nebo Clinique,vážně mě hodně překvapila.Údajně by měla i podporovat růst řas,což nemůžu zaručit.Každopádně řasy hrozně hezky vyzdvihne a dá jim celkově úžasný tvar. :) Takže rozhodně doporučuji,na léto má ale přeci jen jednu chybu:není voděodolná.
4.Teď to bude můj oblíbený lak na nehty.Je od New York Color a v mé oblíbené barvě mint green,která se na jaro skvěle hodí :)
 
5.A jako poslední je tady moje oblíbená vůně.Když jsem nakupovala v Sephoře tak jsem jí dostala jako vzorek a strašně pěkně mi voněla :) No,ani mě nepřekvapuje,že u mě i nakonec skončilo její celé balení.Značka je Calvin Klein a vážně voní úžasně.Neumím popisovat vůně,takže kdyžtak jděte a testujte ji,protože z toho,že voní úžasně se asi moc nedozvíte :)
 

Takže tohle by byly ty moje oblíbené produkty :) A teď tedy můžeme jít na takové to obecnější jako seriály atd. :)

1.Takže rovnou začnu tím seriálem,o kterém jste mohli něco číst i v článku A cup of news about me. Je to seriál Awkward,který jsem si poslední dobou vážně zamilovala.Nejradši ze všech lidí tam mám nejradši asi Jakea Rosati(ale hodně se to mění podle toho na jakou koukám sérii).Přijde mi i hrozně hezkej.Nikdy se mi moc nelíbili blonďáci,ale on je prostě asdfghjkl.

   

2.Jako mojí nejoblínenější písničku mám v poslední době asi Let her go od Passengera.Když jsem jí slyšela poprvé tak se mi tolik nelíbila,ale teď se jí nemůžu naposlouchat :)  
3.Jako jídlo poslední dobou jím docela hodně jahod.A taky celkově ovoce.Jinak jím to co celoročně.A snažím se omezovat na pití jenom vody,ale občas ujedu no :)

Rady a tipy co jsem dostala za měsíc duben?
Ano,jedna by tady byla.Byla jsem u kadeřnice a zjistila jsem,že vlasům hrozně moc škodí,když jdete spát s mokrou hlavou.Protože tím,že si je myjete je jakoby otevřete a zůstanou otevřené dokud neuschnou.A když spíte,tak je vlastně pořád máte otevřené a pořád je různě "otíráte" o polštář a to je ničí.Proto je mnohem lepší si vlasy vyfénovat a tím je uzavřít.Docela mne to překvapilo,myslela jsem si že fén škodí vlasům mnohem více než to,že je necháte přes noc mokré.

Takže tohle je celý článek Best od april 2014 :) Doufám,že se vám líbil.A hlavně bych vám chtěla hrozně moc poděkovat za přesažení 3 000 kliknutí sem na blog :)
Děkuju moc!



Žádné komentáře:

Okomentovat