neděle 11. května 2014

Aplikace na Android

Ahoj,tak jsem tady zase s novým článkem.Původně jsem teda vůbec nevěděla co napsat,nějak se mi nechtělo psát nic o módě ani o kosmetice.Přemýšlela jsem o napsání nějakého TAGU,ale vůbec mě nic nenapadalo.Takže jsem se nakonec rozhodla pro napsání tohohle článku, o aplikacích které mám já ve svém mobilu, a které doporučuji ke stažení také :) Já mám mobil s Androidem,takže to není úplně stoprocentní pro lidi kteří mají iPhon,ale naštěstí je většina těhle aplikací pro oba systémy :) Snažila jsem si vybrat aplikace které vás hned neomrzí a alespoň chvíli vám v  mobilu vydrží :) Možná tady bude i nějaká aplikace o které se zmíním,ale doporučovat jí nebudu,spíš varovat :D No,tak tady to je :)

1.Tak hned jako první rozhodně zmíním Facebook a Messenger.Protože já znám jen vážně hodně málo lidí,kteří Facebook nemají a s Messengerem jsou vaše zprávy na Facebooku přehlednější :) Myslím, že k tomu už ani nic moc dodávat nemusím,tohle snad každý zná!

 

2.Instagram,ten nurčitě taky valná většina nás zná.Jde vlastně jen o program na upravování fotek,ale pak je dáváme na svou zeď na instagramu a snadněji se postují na Facebook,Twitter a podobně.Taky si tam vzájemně lajkujeme fotky(srdíčko) a pomocí hashtagu(#) tam můžeme někoho označit,nebo tak jakoby dát odkaz(například pokud napíšete #hello) a někdo na to klikne tak zobrazí všechny fotky u kterých je také v popisku #hello :) 

 

3.Je tady další aplikace kolem fotek.Je teď docela oblíbená,mě přijde super :) Je pro ní typická žlutá barva a duch(občas i tancující,jééj :D) Áno,nejspíš už víte o čem mluvím.Samozřejmě,je to Snapchat!V čem je to tak dobré?Vždyť se tam jenom posílají fotky,ne? To je pravda,ale nějaké to kouzlo na Snapchatu opravdu je.Můžete posílat i krátká videa.Fotku můžete upravit a napsat k ní popisek.Ale hlavně můžete nastavit na jakou dobu bude fotka viditelná(od 1 sekundy do 10 sekund).Takže když schválně pošlete nějakou svojí strašnou fotku(třeba se vyfotíte zezdola takže máte druhou bradu a fotku zdobí popisek "miluju lihoviny a uzeniny") a nechcete aby si jí někdo stihl uložit,nebo aby pak byla ještě dlouho let poté vyhledatelná(faceboook) nastavíte si dobu na jednu sekundu,pošlete to kámošovi,on se zasměje,ale už se pak nikdy nebude moct s tou fotkou jen tak vytasit.Pokud chcete aby byla viditelná pro všechny tak jí dáte do My Story a tam je k dispozici k vidění 24 hodin,ale i tak jen na dobu určitou vámi(ale dá se zobrazit několikrát).Jediný lehký problém tohohle je screenshot(snímek obrazovky),ale pokud ho někdo udělá tak vás na to Snapchat alespoň upozorní :) 
 

4.Další super aplikace jsou Kalorické tabulky,hodí se hlavně pro někoho kdo hubne. Na začátku aplikace zadáte kolik a za jakou dobu toho chcete zhubnout a pak jen zadáve co a kolik jste toho snědli a zybtek nechte na aplikaci!Vypočítá vám kolik to bylo kalorií a vy si tím pádem můžete skvěle hlídat postavu!Pokud děláte nějaký sport tak to tam zadejte také,konečný výsledek se pak docela mění :) Jediný problém je ten,že při používání téhle aplikace musíte mít přístup na internet,jinak to nejde.

 

5.Nevím jestli budete tuhle aplikaci znát,každopádně jí rozhodně nedoporučuji!Co je to ta aplikaci?Meow chat.Jde tam o to,že vás to spojí s někým z jakékoliv části světa a vy s ní pak můžete chatovat.Zní to docela dobře,že?Jo,bylo by to super kdyby skoro vždycky ten chat nezačínal skoro vždycky tím,že někdo napíše "horny?"(pro ty kdo neví to znamená nadržený),nebo "nudes pics for pics?"(výměna nahých fotek).Pokud je někdo víc originální tak napíše něco v tom stylu,že máte hezkou pusu...ale to následuje otázkou jestli by mezi ní mohl něco dát.Občas je někdo zezačátku docela milý,jenže většinou to následuje fotka jeho "toho".Přiznávám, nazačátku a ve škole to byla docela prdel,prostě aplikace,kterou jste si oživili hodinu češtiny(možná až moc).Pak jste se tomu jen s kámošema smáli a všechno bylo OK.Jenže pak už toho začalo být teda docela moc.Jako už to vážně bylo hodně nechutný.Proto jsem asi po jednom dnu aplikaci odinstalovalo.Takže tohle vám zrovna úplně nedoporučuji.
 

6.Pak je samozřejmě ještě spoustu programů na upravování fotek...Pics art,Color splash...toho je toho dost.Já fotky upravuju docela ráda,proto mám v mobilu pár takovýhle aplikací.Pak je jich taky pár na malování jako třeba Drawing Neon nebo Sketch draw. je fajn mít v mobilu alespoň jednu takovou aplikaci,podle mě vždycky může přijít vhod.

7.Jako poslední sem dám pár her.Mě sice moc takovéhle věci nebaví,ale když například čekám na bus tak jsem za ně ještě ráda. Docela dlouho mi vydrželo hrát Subway Surfes,prostě běží panáček a sbírá pěníze,nebo Pou,hra podobná Tamagotchi.Taky jsem jednu dobu hrála Happy jump,tam jde jen o to,že nějaké jídlo(například muffin)skáče,sbírá peníze a nesmí ho píchnout vosa.A vždycky mě rozesměje například Talking Ginger,kocourek co opakuje vše co uslyší,ale mnohem legračnějším hlasem :) No,takovýhle her je spousta,ale tyhle mě zaujaly asi nejvíc :)
 
Takže tohle by byl celý článek o aplikacích na systém Android. :) Doufám,že se vám článek líbil a že vás třeba inspiroval a něco z toho jste si zkusili ztáhnout :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat