sobota 3. května 2014

Hello May✿

Ahoj,je tady další květnový článek :) Nejspíš by bylo lepší,kdyby tohle byl první květnový článek,protože tohle celé je vlastně o tom,co očekávám od měsíce května.No,není sice první,ale přesto tady je a já doufám,že se vám bude líbit :)



Tak hned na začátku musím říct,že hlavně doufám že bude teplo.Protože právě v květnu je asi to nejlepší počasí.Je teplo,ale ještě není vyloženě vedro.Sice už je hmyz,ale nemusíte každých pět minut kontrolovat pití jestli tam není vosa.Ráno je světlo,což je rozhodně velké plus.V zimě jsem jednu dobu chodila ráno do školy téměř za tmy.Vždycky jsem si připadala ještě unavenější než jsem byla.Teď mám alespoň pocit,že jsem vstala ve dne, a ne v noci :) Rozhodně je teď pravý čas vyrazit někam na nákupy,protože měsíc květen už bývá jeden z těch teplejších.Takže sukně a šaty a šortky...no prostě to určitě znáte :) Rozhodně uděláte skvělý dojem v něčem květinovaném,já osobně květinový  vzor miluju a stejně tak květinové doplňky! :) Problém je v tom,že v zimním období jich moc není a ani to není zas tak pěkné jako na jaře(jako například norské vzory když je nosíte na jaře).Naštěstí už se to změnilo a obchody se naplnili květinami! :)Další super věc je,že teď se dá mnohem lépe sportovat.Zatímco v zimě se leda tak potíte v posilovně tak teď si jen jdete zaběhat ven nebo si třeba zajezdit na kole! :) Ale bohužel se s tím že už je květen pojí i jedna nepříjemnost.Máme před sebou poslední dva měsíce na hubnutí do plavek.No,spíš měsíc a půl,protože i koncem června už občas zajdeme na koupák.Takže rychle kila dolů!Ale naštěstí se to zase trochu vyrovnává,protože začíná růst ovoce! :) Takže i v obchodech je teď ovoce a zelenina o něco kvalitnější a levnější.V květnu už taky začíná takové to předprázdninové období.Sice je s tím spojen i stres,protože se blíží vysvědčení,ale zároveň i radostná euforie z nadcházejících prázdnin.Spousta věcí je jednodušších.Lepších.Nevím,prostě se na tenhle květen těším.A co vy? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat