pondělí 19. května 2014

TAG jedno slovo

Ahoj, tak jsem tu zase s novým článkem a už zase je malinko osobnější a zase se o mě něco víc dozvíte. Tenhle TAG jste hlavně na YouTube mohli vidět hrozně mockrát a v různých podobách. Je opravdu hodně oblíbený a hodně častý. Proto se budu snažit psát nějaké originální odpovědi, ale však víte, ne vždycky jde být originální jen s pomocí jednoho slova. Někteří to dělají tak, že to jedno slovo řeknou a pak to dál vysvětlují, já budu psát vážně jen to jedno slovo. Pak to pochopte jak chcete :) Tak jdeme na to!

1. Tvoje vlasy?
    Divný
2. Oblíbená věc?
    Blog (teď jsme to ale zahrála na srdíčko,co? :D)
3.Sen z minulé noci?
   Nevím
4.Oblíbené pití?
   Osvěžující
5.Vysněné auto?
   Motorka... :D
6.Místnost ve které se nacházíš?
   Pokoj :)
7.Tvůj strach?
   Budoucnost
8.Co bys chtěla být za 10 let?
   Šťastná
9.S kým jsi strávila včerejší večer?
   Kočička :)
10.Co nejsi?
     Dokonalá
11.Poslední co jsi dělala?
     Psala
12.Co máš na sobě?
     Šaty :)
13.Tvoje oblíbená knížka?
     Zvláštní
14.Poslední co jsi jedla?
     Meloun :)
15.Tvůj život?
     Super :)
16.Tvoje nálada?
     Fajn
17.Tvé léto?
     Anglie
18.Kdy ses naposledy smála?
     Dneska
19. Nejoblíbenější víkendová činnost?
      Kamarádi :)
20.Tvůj počítač?
     Super :)
21.Pivo?
     Nepiju :)
22.Zima?
    Fuj!!
23.Dovolená?
     Relax :)
24.Na tvé posteli?
     Mobil :)
25.Láska?
     Prosííím!

Takže tohle by byl celý TAG a já doufám, že se vám líbíl, vážně jsem se snažila! :)
Tak příště, pa :)
    

Žádné komentáře:

Okomentovat