neděle 1. června 2014

Shopping fever

Možná jste někteří slyšeli o té akci co byla asi před 2 týdny - Shopping fever. Různých slev a dalších výhod bylo opravdu hodně, takže jsem je alespoň trošku využila. Taky do Prahy přijela moje sestřenice, takže jsme taky nakupovaly. A konečně mi přišlo objednané oblečení z Nextu. A moje rodina taky trochu cestovala a tak mi něco přivezli :) V konečném případě je toho docela dost a tak jsem se rozhodla se vám se svými úlovky trošku pochlubit. (tohle prosím neberte tak, že se chci chlubit, prostě vám to jen chci ukázat) Ale protože toho bylo vážně docela dost, tak jsem ty kusy nefotila jednotlivě, ale dohromady podle značky, nebo podle toho, co to je. Doufám, že se vám článek bude líbit a můžeme jít na to! :)

Takže tohle je to oblečení, co mi přišlo z Nextu. Těch tílek je tam dost, ale myslím, že je využiju. A ta sukně...dokonalost!

Ty dřínové šorky s detailem bílé krajky a ty šedé mi mamka dovezla z Itálie. Oboje dvoje jsou prostě úžasné a vypadají skvěle! A ty poslední jsou z Nextu, jen jsem je zapomněla dát na tamtu fotku. Jsou obyčejné, ale v jednoduchosti je krása, ne? :)

Tak tady jsou moje úlovky z H&M :) Ty šaty jsou naprosto úžasné, vzadu a na bocích mají černou krajku a vypadá to strašně roztomile! A obyčejné světle modré tílko, které vypadá úžasně  bílé sukni. A nakonec šedé tričko Thanks for nothing, které je vážně super! Ale je docela hodně velké, takže ho nejspíš užiju spíš jako pyžamo. Ale jde nosit i normálně :)

Tak tady je zbytek věcí z Itálie. Dvě úžasné kabelky, tu When fashoin meets creativity nosím do školy, a ta druhá je taky super. Pak černé tričko, které má strašně uajímavý střih a nakonec tílko, které se shoduje s těmi kraťasy, ale super bude i k sukni. A hlavně má kapucu, což vypadá vážně hrozně zajímavě!

Tak a už jsme u doplňků. Všechny náramky jsou ze Sinsaye, kam rozhodně doporučuji jít, protože mají úžasné ceny, stejě tak i na oblečení :) A mint green gumička je taky odtamtud, ale v balení jich bylo 15. Úžasně drží, ještě mi nepraskly, takže super :)

A jako předposlední pár kosmetických věcí :) Jsou to dva laky na nehty, bílý od Rimmelu a oranžový je z TOPSHOPU a má vážně strašně roztomilé balení! Pak maska ze Sephory a houbička na roztírání makeupu. taky odličovací ubrousky z Douglasu, na které jsem slyšela hodně kvalitní recenze. A nakonec ještě lesk od benefitu, který mi ségra dovezla z letiště :) Všechno je super, jen na ten lak z TOPSHPU musíte volit hodně kvalitní podkaldový lak, protože jinak vám ty nehty trochu zbarví no.

A jako poslední tady mám knížku od strašně super autora. Ta knížka je hrozně super, rozhodně doporučiju přečíst. Četla jsem i Hvězdy nám nepřály a nemůžu se rozhodnout, které se mi líbí víc. Obě dvě jsou totiž super :) 
Takže tohle by byl celý článek, doufám, že se vám líbil :) A kdyžtak mi do komentáře napište, co se vám líbilo nejvíc nebo jestli z toho máte, tak jaké to je :) Takže tak :)

Žádné komentáře:

Okomentovat