pondělí 12. května 2014

Jak vypadat jako panenka?🎀

Jako malé holčičky jsme si s nimi hrály.Fascinovali nás.Chtěly jsme být jako ony.Jak tenhle sen přenést do reality?Přesně o tom bude dnešní článek,o tom jak vypadat jako panenka.Doufám,že se vám článek bude líbit a že to třeba taky zkusíte. :) Tak jdeme na to:


Líčení
Pleť by měla být úplně čistá,proto bych nedoporučovala žádné bronzery nebo tvářenky a jestli ano,tak jen opravdu hodně lehce,protože vaše plěť by měla mít "porcelánový"efekt.Pak jsou na řadě oči.Možná jste jako malé záviděly panenkám jejich dlouhé a husté řasy,které nejspíš nebudeme mít nikdy nikdo v dějinách lidstva.Naštěstí doba postupuje a tak tady máme řešení v podobě umělých řas.Existují i takové,které vypadají přirozeně,nebo se dávají jen na konec víčka.Ale pro co nejpanenkovatější efekt jsem já zvolila husté a dlouhé nalepovací řasy,které rozhodně přirozeně nevypadaly.Při lepení si ale dejte pozor aby jste si je nenalepily na vaše vlastní řasy,při sundavání byste si je mohli vytrhnout.Pokud jste je nalepili o kousek výš než je nutné,tak ten proužek na vašem víčku můžete dobarvit linkou.Pro lepší efekt můžete vaše i umělé řasy ještě párkrát předtřít řasenkou.Jako poslední přichází na řadu pusa.Já osobně doporučuji pusu přetřít rtěnkou v barvě pleti a pokud nemáte jde to i makeupem.Pak si pusu namalujete jen uprostřed a máte typickou panenkovskou pusu :)

Outfit
Jak by měl vypadat váš outfit abyste co nejvíce připomínali panenku?Myslím,že je to snad všem jasné,sukně nebo šaty.Důležité je aby sukně nebo spodek šatů nebyla upnutá,ale aby byla do tvaru písmena "A".Prostě aby byla hodně do stran.Outift můžete doladit nějakou mašličkou do vlasů,nebo tak něčím.Rozhodně nevadí nějaké náramky nebo tak něco :)

Vlasy
A je tady poslední také hodně důležitá část proměny v panenku.Vlasy nejlépe nakulmovat a za účesy jsou vhodné například dva copánky do strany :) Jak jsem psala výš,mašlička tomu jedině pomůže!

A jak dopadla moje proměna v panenku?No,posuďte sami.Sice jsem si nemohla nakulmovat vlasy,protože nevím kde svojí kulmu mám,ale i tak si myslím,že to nedopadlo úplně špatně :)

Mašlička z Claire´s :)

Umělé řasy,také z Claire´s.Jinak omlouvám se že je fotka vzhůru nohama,nevím proč :)

Náramek PANDORA,na panenku jako dělaný :)


Oči tady mám zavřené schválně :) Medvěd kterého mám už od dětství,už dlouho jsem s ním chtěla fotku pro porovnání s tím když sem byla menší(to byl vyšší než já! :DD)


Takže tímhle se s vámi dneska loučím :) Doufám,že se ám článek líbil a že se třeba také zkusíte ztvárnit jako panenka :)

Žádné komentáře:

Okomentovat