středa 12. března 2014

Sukně H&M




Kdo by mě znal osobně, tak by určitě věděl že mám hrozně ráda sukně :) . Samozřejmě mám ráda i šaty, ale u sukně je to kouzlo že se dají nosit tak jakoby různě. Prostě si změníte tílko, tričko nebo to s čím nosíte tu sukni a hned vypadá celý váš outfit úplně jinak! Zrovna teď jsem si zamilovala sukně z velmi známého obchodu-H&M . Jsou za skvělou cenu(většinou kolem 350 Kč) a vážně vypadají krásně :) Nejčastěji je kombinuji s tílkem(většinou také z H&M, strašně se mi líbí jejich střich) nebo pak s tričkami (to už z různých obchodů). Většinou tím že si tričko/tílku zastrčím v podstatě do sukně,takže celkový dojem působí trochu jako šaty :) Popřípadě mám ňajaký kratší topík :) V tomto chladnějším období si k tomu beru slabší punčocháče nebo silonky :) a většinou tenisky Converse. 
              

Tuhle sukni bych zkombinovala s černým,šedým nebo bílým tričkem/tílkem :)
                                         
http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2014/2JV_0246_010R.jpg]&set=key[rotate],value[-0.6]&set=key[width],value[3666]&set=key[height],value[4287]&set=key[x],value[660]&set=key[y],value[329]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/large]
Tuhle sukni bych asi nosila klidně i s trikem s dlouhým rukávem.Barvu bych tady moc neřešila,k takové žíhané šedé jde totiž skoro všechno 

Tahle sukně je vzorově krásně jarní :) Ale je černobílá,takže bych klidně volila i barevnější vršek aby bylo jaro "kompletní" :) Ale samozřejmě si od těch barviček musíme občas i odpočinout,takže černá nebo bílý rozhodně nic nezkazí :)
U téhle sukně je rovnou krásně ukázané s čím ji nosit :) Tento vršek se k ní naprosto skvěle hodí :)






Žádné komentáře:

Okomentovat