pátek 21. března 2014

☆My 10 wishes☆

Tohle je vlastně inspirované tím že budu mít brzo narozeniny(17.4. :33 jéééj),takže když jsem přemýšlela nad tím co bych vlastně chtěla napadlo mě že bych o tom rovnou mohla napsat článek na blog :).Ale rovnou to spojím s celkovými přáními(některé opravdu nejdou dát k narozeninám)Takžeee: 

1.Chtěla bych nový batoh,určitě ten tyo znáte,je docela malý,ale vejde se do něj i A4.Tyhle batohy jsou skoro v každém obchodě(Claire's,TOPSHOP atd.)ale já už si jeden vyhlédla v H&M.Stojí kolem 800 Kč.Ještě se chci podívat jestli neuvidím ještě ňajaký jiný,ale zatím u mě tenhle vede :) Bohužel jsem jeho obrázek nenašla(na stránkách z ňajakého důvodu nebyl)Ale jak jsem psala,je jich spousta,takže sem dám obrázek batohu v tomhle stylu(je možná ještě dokonalejší :3)

2.Možná je to divné,ale já nikdy nebyla na svatbě.Takže bych hrozně moc chtěla na nějakou svatbu jít :).Pochopitelně si umím představit co se tam bude asi dít,(ale upřímně nejvíc co toho vím o svatbách je nejspíš z koukání na How I Met Your Mother :D) Takže bych rozhodně chtěla jít na nějakou svatbu a vidět to celé naživo :D(a také, i když dorty moc nemusím, hrozně bych chtěla vidět několika patrový dort :D) Takže tak :)

3.Chtěla bych se podívat buď do Londýna nebo do New Yorku :) v Londýně jsem totiž byla jen na letišti(jela jsem do jiného anglického města).Takže to určitě :)

4.Jíst sladké a nepřibrat :D Snad sen skoro každé z nás.Do tohohle patří také to,že bych chtěla moct pít colu a neničit si přitom zuby a kosti :)




5.Ze všech květin mám nejradši bílé růže.Takže na narozeniny by mě přirozeně nejvíc potěšila i kytice bílých růží :3

6. Boty na podpatku.Jsou strašně hezké a hodí se skoro ke všemu.jak k džínám tak k šatům.Problém je spíš to chození v nich.Já jsem ten typ člověka kterému to nedělá úplně problém.Mám spíš problém s tím,že se mi zvrtává kotník dost často i v teniskách.A v botách na podpatku to vypadá vážně strašně.Každopádně nějaké bych chtěla,ale nejspíš si je ještě v dohledné době kvůli kotníkům nekoupím.


7.Náramek Pandora.Už jsem tady o nich měla i jiný článek.Prostě se mi to strašně líbí že si to mžete sami namíchat a nasbírat.prostě to že vám kámoši mohou dát k narozkám třeba každý jeden korálek,pak od vašeho kluka,od ségry atd.Až z toho máte náramek plný nádherných vzpomínek :)




8.Chtěla bych další voňavku Coco Chanel :3


9.Chtěla bych nějakou velkou kabelku,kterou bych si občas vzala do školy,ale i normálně do města na nákupy :)


10.Být vždycky tak šťastná jako (většinou)jsem teď.Ještě 100% nevím jakou bych chtěla práci,ale jen chci aby mě bavila.Aby mě bavil život a měla jsem všechno co jsem kdy chtěla.Nemusí to být z tohohle seznamu :)Být sama se sebou spokojená,celkově.Jen být šťastná.A rozhodně je víc věcí co chci ještě udělat-chci si trochu změnit vlasy,pochopitelně chci nové oblečení nebo novou kosmetiku atd.Ale jediné co vlastně doopravdy ze všech těch bodů chci,je tenhle poslední :3






    

Žádné komentáře:

Okomentovat