úterý 25. března 2014

Návody na nehty

Nalakovat nehty si snad umíme všichni.Ale vzory,to už je něco trochu jiného.Většinou to ani není těžké,jen jde o to kdy a co udělat.Našla jsem si pár návodů a ty co mě zaujaly nejvíce jsem sem dala.Určitě to zkuste. :) Klidně mi pak napište na facebook(https://www.facebook.com/saraisbestgirlever) nebo na mail(sararollerova@seznam.cz)nebo kamkoliv jestli se povedlo,nebo nějaké vlastní nápady.Vážně moc doufám že se vám to bude líbit :),ale ještě víc doufám že mi přece jenom něco napíšete.Cokoliv,klidně kritiku-popřípadě radu co vylepšit atd.
 
 

Vím že tady není návod,ale je to hrozně krásné!Zvlášť takhle před jarem,no ne?!
                                              
                                       



            




































Žádné komentáře:

Okomentovat