úterý 1. července 2014

This or that TAG

Ahojte. vítám vás u dalšího článku na mém blogu. Dneska to bude článek This or that TAG aneb článek Tohle nebo tamto, který je velmi populární, a myslím, že ho všichni určitě budete znát. Ale pro ty co ho přeci jen neznají. O co se vlastně jedná? Jde o to, že jsou vždy dvě možnosti, například dva kosmetické přípravky, a vy si vyberete jaký je vám bližší. Tyto možnosti jsou v různých kategoriích (kosmetika, nehty, vlasy atd.) Tak doufám, že se vám článek bude líbit a můžeme jít na to :)

Cosmetics
 

1. Tvářenka nebo bronzer?
    Já používám obojí, ale víc asi ten bronzer no :) 
2. Lesk na rty nebo rtěnka?
    Já asi nejvíc používám balzámy na rty.
3. Oční linky nebo řasenka?
     Za mě určitě řasenka, protože tu nosím all day all night.(samozřejmě, že ne doslova)
4. Korektor nebo rozjasňovač?
     Asi spíš ten korektor no :)

Nails
 

1. Gelové nebo přírodní?
    Za mě rozhodně přírodní :)
2. Dlouhé nebo krátké?
     Já nosím spíš ty krátké.. :)
3. Světlý nebo tmavý lak?
     Většinou podle nálady, nebo ročního období :)
4. Matný nebo lesklý lak?
     Oba, nijak zvlášť to neřeším.

Body care
 

1. Parfém nebo tělový sprej?
    Za mě asi spíš ten parfém, ale používám oboje :)
2. Mléko nebo tělové máslo?
     Tohle nijak neřeším, oboje :)
3. Sprchový gel nebo mýdlo?
     Sprchový gel :) Ale nevidím v tom nějaký zásadní rozdíl. :)

Hair 
 

1. Dlouhé nebo krátké?
    To hodně záleží jak na kom. Spíš takové polodlouhé. :)
2. Lak na vlasy nebo gel?
     Pro mě? Rozhodně lak... :)
3. Světlé nebo tmavé?
     Já mám tmavé a jsem spokojená. Ale i světlé jsou pěkné :) 

Fashion
 


1. Dlouhý nebo krátký rukáv?
    Oba dva. Ale když je teď to léto, tak asi spíš ten krátký :)
2. Šaty nebo sukně?
     Oboje dvoje přímo miluju a nosím to all day a all night(zase ne doslova). Neřeším to. 
3. Vysoký nebo nízký podpatek?
     Tak já nejvíc asi nosím tenisky. Takže u mě nejspíš žádný, protože bych se na tom zabila :)

Takže tohle by byl celý TAG. Doufám, že se vám líbil :) Určitě mi do komentářů můžete napsat s čím souhlasíte a s čím naopak ne.
Sára 💋

Žádné komentáře:

Okomentovat