neděle 22. června 2014

Co jsem si koupila v Drážďanech

Ahoj :) Tak po docela dlouhé době je tady konečně nový článek! Proč se mi tam najednou objevila taková pauza? Nechci tady používat nějaké stupidní výmluvy, prostě jsem se na to vykašlala. Víte, ono to bylo docela těžké, stres kvůli uzavírání známek, projekty, příprava na další školní rok... Neměla jsem moc času, a když už nějaký byl, nechtělo se mi ho inkasovat do psaní článku. Ano, vím, že to zní špatně, jakoby mi na tom vůbec nezáleželo. To není pravda, psaní na blog mi chybělo, a hodně. Ale venku konečně začalo být aspoň trochu hezky. Takže upřímně, raději jsem šla ven, než abych napsala článek. A myslím, že i vy jste měli  lepší věci na práci, než takovýhle článek číst. Ale docela hezky mě překvapilo, že i když jsem 3 týdny nenapsala ani řádek, sledovanost za den nikdy neklesla na nulu. Samozřejmě klesla a hodně, z minimálně 100 views za den se to změnilo tak na 20 nebo 30. Ano, bylo mi to trochu líto, protože, a to neberte jako vytahování nebo tak něco, mám pocit, že k tomu mám nějaký potenciál. Občas čtu i jiné blogy, a většina z nich nemá tolik views za tak krátkou dobu. Samozřejmě, že jsou i lepší. Ale i horší. A já celou dobu měla trochu provinilý pocit, že zahazuji nějakou šanci, že se nesnažím to využít... No, to by snad stačilo a můžeme se vrhnout na článek :)
Ještě ze začátku, co jsem vlastně dělala v Drážďanech? Ve škole jsme měli projekty, a já si vybrala právě ten, ve kterém jste se druhý den podívali do Drážďan. Samozřejmě jsme se koukli i na nějaké ty památky a do muzea, ale naštěstí nám dali i nějaký ten rozchod! Dohromady to mohlo být tak kolem čtyř hodin, ale s kamarádkami jsme stejně absolutně nestíhaly a protože jsme toho chtěly stihnout co nejvíc skoro celou dobu jsme běhaly. Zastavily jsme se jenom ve Starbucks, kde jsme seděly tak dvacet minut a holky se najedly v McDonaldu ( já to nejím, nechutná mi to), ale i tam jsme se zastavily jen tak na deset minut. Nestihly jsme teda úplně všechno, co jsme chtěly, ale i tak jsme nakonec spokojené :) A protože moje úlovky jsou vážně super, rozhodla jsem se vám je ukázat :) Tak jdeme na to!
Začnu těmi "drobnějšími" věcmi jako kosmetika, doplňky a tak :) Těšila jsem se tam hlavně kvůli Baby lips a ano, mám je :) Koupila jsem si všechny čtyři, ale jeden dám ségře, abych se necítila tak "provinile".  A vážně jsou super, ale nejsou o tolik moc super jako ty co máme v Česku, takže klid :) Pak jsme jenom tak skočili do Body shopu a měli tam Yankee candle!!! Tu jsem tam prostě nemohla nechat a mám jí! :) Pak jsem teda zjistila, že v Mülleru jí měli levněji, ale už jsem to neřešila. Byli jsme i v Ann Christine a tam jsem si koupila naprosto úžasnou kabelku a náhrdelník s plameňákama, kterej je úplně mega cute a strašně hezky letní.
Pochopitelně jsem nakupovala i oblečení a konkrétně nejvíc asi v H&M. Koupila jsem si tam úplně obyčejnou černou skater skirt, kterou má vážně úplně každý, ale líbí se mi, že je oživená vzorem kosočtverců, takže není zas tak úplně stejná, jako ta, kterou mají všichni. Další věc byl delší černý cardigan, který se vždycky hodí, když nechcete jít úplně na lehko. Pak to byla z H&M ještě jedna věc, ale pozor, z dětského, kde kolikrát jsou mnohem hezčí věci než v tom dospělém a bude vám to sedět úplně v pohodě, pokud máte tak velikost S nebo tak,  a je to mint green tílko s černou mašlí. Já už teda podobné a mám, ale je prostě hrozně moc roztomilé a úplně aaah! Jak už jsem psala výš, byli jsme v Ann Christine a měli tam vážně dokonalé věci. Ale protože jsme hrozně spěchali a byli ve stresu, že to nestihneme, z oblečení od tamtud mám jen jednu věc. Je to bílé croptop s polodlouhými rukávy a motivem malých červených pusinek. Je vážně úžasný a skvěle vypadá s černou skater skirt z H&M a červenými converskami. :) 
Takže tohle bylo tak všechno z věcí, které by vás mohly zajímat. Pak už to bylo jen jídlo, hlavně teda pití. Například ve Starbucks jsem si koupila frappé v lahvičce, které chutná skvěle! Takže teď už to budou jen obrázky již zmíněných věcí :) Ale sukni a cardigan (kdo by nevěděl, cardigan je dlouhý svetr, který většinou není na zapínání) a pusinkovaný croptop neuvidíte, protože si myslím, že si obojí dokážete představit :)
A fotky budou sice upravené, ale barvy a tak zůstanou relativně zachované. 

Voní naprosto úžasně!

Dva jsem ještě neotevřela a jeden dám ségře...Jsou super!

V pohodě se do ní vejde i učení...Mega cute!

Sunshine, summertime..lalala!

Strašně sladkýý! :)

Chutná skvěle...dokonalost v lahvi! :)
Takže tohle by byl celý článek. Děkuju, že jste tu se mnou zůstali při mé malé pauze, o které bohužel musím říct, že se určitě bude v létě opakovat. Snad to vydržíte znovu. :) A by the way jsem se rozhodla, že nebudu čočky nosit zas až tolik a pořídila jsem si asi stopadesáté brýle. Ale tyhle se mi vážně líbí a uročtě je unosím :) Bude tady moje fotka v nich :). Tak papa. 💋💐🎀💄♥






Žádné komentáře:

Okomentovat