středa 16. července 2014

Abeceda věcí, které mám ráda ♥

Ahojte, dneska k večeru jsem se trošku nudila a tak jsem jenom tak pročítala náhodné blogy. A na jednom z nich byl článek, který mě vážně hodně zaujal. Abeceda věcí, které mám ráda. Ta holčina to tam měla po písmenech rozdělené, takže článek byl rozkouskovaný, ale protože já vám dlouho nic nenapsala tak to udělám celé. :) Protože písmen abecedy je docela hodně (nikdy jsem je nepočítala, tak konečně budu mít možnost!) Tak asi rovnou jdeme na to :) Ke každé věci vám i napíšu krátkou větu, jako "vysvětlivku".

A- Ája, což je moje ségra. :) Možná to není úplně typické, protože sourozenci se věčně hádají a tak, ale ona je o hodně starší jak já. Takže se nehádáme vůbec. A rozhodn
B- Body shop, tenhle nenápadný obchůdek má vážně okouzlující produkty :) Miluju ty vůně!
C- Converse, ano já jsem vyloženě converse člověk. Jiné tenisky prakticky nemám, ale nestěžuju si! :)
Č- Čokoláda... co k tomu dodat? Nejlepší stress killer :)
D- Demi Lovato, její písničky jsou vážně super a tahle skvělá zpěvačka a herečka mě často inspiruje! :)
Ď- Ďábel nosí Pradu, tenhle film sice nepatří úplně mezi nejoblíbenější, ale rozhodně ho mám ráda. Navíc nic jiného od "ď" mě vážně nenapadá... :D
E- Esprit, tenhle obchod je vážně super :) Rozhodně si zaslouží být tady zmíněn.
F- Forever21, ano tenhle obchod u nás není, tudíž jsem v něm mockrát nebyla. Ale bylo to fakt super a taky stačí "checknout" jejich web a hned uvidíte, že mají vážně super kousky za ještě víc super ceny. I na tomhle blogu byl zmíněn už hodněkrát :D
G- Google...no, co bychom si bez našeho strýčka Googla počali?
H- Hvězdy...zvlášť když na ně koukáte s někým...nejspíš nemusím nic dál dodávat.
CH- Cheesecake...nejvíc super je jahodový nebo citrónový...ňam ňam ňam tři brady už mám... :D
I- Instagram... tahle aplikace je podle mě docela super, teda znám i lepší...samozřejmě. Ale od i mě nějak nic moc nenapadá... A tady máte odkaz na můj instagram :) http://instagram.com/sararollerova
J- Jídlo. Českou kuchyni teda moc nemusím, ale třeba takové sushi. Aaaaah! :)
K- Kamarádi. Rodičům se totiž vážně nedá říkat všechno. Navíc na většinu situací se víc hodí názor ve stejné věkové kategorii, než to co se řešilo, když byli mladí vaši rodiče. Pokud si najdete vážně upřímné kamarády, tak máte všechno :)
L- Letiště. Asi mám nějakou úchylku, ale já to na letištích doslova miluju. Miluju ty obchůdky tam, trochu i ten zmatek tu vůni...A vlastně celkově mám hrozně ráda létání :)
M- Měsíc...místo, které chci navštívit. Vím, že se mi to nejspíš nepodaří, ale pořád v to doufám :)
N- Nakupování...asi jako skoro každá holka :)
Ň- Ňuňatý...no dobře, na tohle písmeno mě vážně absolutně vůbec nic nenapadá. Vůbec nic.
O- Obchody...souvisí s písmenem "n" . :)
P- Pandora...svůj pandora náramek naprosto miluju! :)
Q-Vážně lidi, na tohle písmeno? Nejspíš se vzdávám. Tohle asi nedám no. Chtěli by to nějakýho kamaráda jménem Quido, protože vážně nevím.
R- Rodina. Ano, občas mě štve a vážně nemůžu uvěřit, že s těmito lidmi jsem příbuzná. Ale zároveň je mám pořád ráda. Takže tak :)
Ř- Řeči...teda spíš prostě celkové povídání s kamarádkami... :)
S- Starbuck, logo Supermana, seriály...tady toho je strašně moc. V neposlední řadě samozřejmě moje jméno.. :)
Š-  Štěstí...a že by se mi v poslední době nějaké hodilo...
T- Tag...na nějaký se vždycky ráda kouknu, nebo nějaký přečtu. Klidně mi hoďte d komentáře odkaz na nějaký váš tag, a klidně mě zatagujte! :D :)
Ť- Ťukací vtipy...moc jich není a většinou za moc nestojí...v tom je právě ta vtipnost :D
U- Usínání...zvlášť po hodně únavném dni. Když stihnete všechno co chcete a máte dobrý pocit, tohle je vážně top vašeho dne... :)
V- Volno...a naštěstí teď o prázdininách ho mám víc než dost :)
W- Wikipedie... tolikrát mi pomohla... :)
X- Xoxo... Mám docela tendenci to psát. Upřímně, trochu mi to vadí :D
Y- YouTube... všechny písničky? Vtipná videa, beauty videa...prostě zabíječ nudy! :)
Z- Zabitý...nemyslim to ttak, že mám ráda smrt nebo tak něco, jenom tohle slovo vážně hodně často používám. Jako místo abych řekla, že bylo něco vtipný řeknu, že to bylo zabitý...asi chápete :D
Ž- Život.. řekla bych, že tohle nemusím moc vysvětlovat. Mám se docela super :)

Takže tohle by byl celý článek. Doufám, že se vám líbil, protože mi to přišlo jako super nápad :) Taky přemýšlím i o článku Abeceda věcí, které nemám ráda, protože občas mě spíš napadaly věci, které ráda nemám. Takže doufám, že se vám to líbilo a zatím pa :) A na závěř ještě..těch písmen je myslím 34 :)

Žádné komentáře:

Okomentovat